کایزن

رقابت

چگونه می‌توان همانند یک شرکت در کلاس جهانی و پیشرو، محصولات خود را با قیمت و کیفیت رقابتی و زمان تحویل مناسب در بازارهای جهانی عرضه کرد؟

چگونه می‌توان با کمترین منابع بیشترین بازدهی را داشت

 

تولید ناب

تولید ناب در واقع یک فلسفه و نگرش است که درصدد حذف و از بین بردن هرفرآیند اضافی از مرحله تهیه مواد اولیه تا تولید و نهایتا فروش است که ارزش افزوده ای ایجاد نمی کند

دلایل تاکید بر تولید ناب  :

  • نیاز به رقابت موثر در اقتصاد جهانی
  •  فشار از طرف مشتریان برای کاهش قیمتها
  • نیاز به استانداردسازی فرایندها برای دستیابی به نتایج مورد انتظار
  • افزایش دائمی انتظارات مشتری

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها