شخصیت برند یک چارچوب برای توصیف و اندازه گیری "شخصیت" یک نام تجاری در پنج بعد اصلی می‌باشد که برای توصیف مشخصات نام تجاری از قیاس با انسان استفاده شده است. 5 بعد اصلی  شامل صداقت، هیجان، صلاحیت، پیچیدگی و استحکام است. از نظر مصرف کننده هویت برند، معرف پایه و اساس یک برنامه برندسازی مطلوب است. مدیریت کارا و مناسب برند علاوه بر اینکه شخصیت برند را در بر می‌گیرد، در رسیدن به اهدافی مانند مشتری مداری، وفاداری و سوددهی نیز بسیار مؤثـر است. کارایی تبلیغات نیز می‌تواند با ارزیابی برند و ارزش‌های تبلیغاتی آن مورد بررسی قرار گیرد. مدیریت مؤثر همچنین برای جلب رضایت مشتری در شرایط رقابتی بازار در دراز مدت می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها