1- عدم تعهد مدیر: برندهایی با عملکرد ضعیف فاقد حمایت مدیریت ارشد می‌باشد.آنها توصیف‌کننده عملیات خدمت خود می‌باشد، اما ارائه‌گر هیچ ارزش افزوده‌ای برای مشتری نمی‌باشد.آنها دارای کم‌نفوذی برای کسب وکار تلقی می‌شوند که هیچ جائی بین یک‌سوم و دوسوم دارائی‌های کل بنگاه ندارند. این بدان معناست که کسب‌وکار‌هایی که فاقد حمایت مدیر ارشد از برند می‌باشند، ناکام خواهد‌ماند. آنها به مشتریان دلیلی برای خرید ارائه نمی‌کنند و مزیت رقابتی دربرابر رقیب از خود نشان نمی‌دهند. ندرتا هدف، تصمیم به خرید است. حتی در قراردادهای کسب‌وکار، افزایش ریسک خرید یک تامین‌کننده، برای بیشتر خریدارنی که به برندهای قوی دربازار خود رو می‌آورند بسیار بالاست.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها